Když jsem si letos kupoval parkovací kartu, peníze jsem z peněženky vytahoval s pocitem, že za svůj příspěvek městu dostávám přiměřenou odměnu – možnost zaparkovat poblíž domu (+- 1 ulici). To že vždy nezaparkuji před domem, to mě nikdy netrápilo, rád se po delším sezení za volantem kousek projdu.

Parkování směrem k Jarovu jsem praktikoval jen ze začátku (dokud jsem si nepořídil park. kartu) a jak se říká, za málo peněz maloval muziky. V 10 hodin večer 15 minut objíždět kilometr od domu ulice a čekat až se uvolní místo  nepovažuji za svůj koníček.

Ale co se nestalo, zavedli se modré zóny všude! Jeden by si řekl, jak mi to může uškodit?, vždyť to je přeci výhoda pro nás s kartami..

Jenže ejhle, najednou jako tenkrát bez karty jezdím večer 15 minut a občas jsem rád, že zaparkuji kilometr od domu.. jak se to mohlo stát?

Dost jsem o tom přemýšlel a potom me to secvaklo – ti co parkovali v oblastech kde se neplatilo a bydleli poblíž modré zóny, ti si ten kilometr došli, měli to zadarmo, a my “platící” jsme měli kde zaparkovat. Nyní když si bývalí “neplatící” koupili karty, tak si auto nechají klidně před domem. Kdo by jim to vyčítal, když si to draze zaplatili..

A řešení? S každou novou vydanou parkovací kartou snížit cenu stávajícím uživatelům, kteří zase stráví o něco více času hledáním volného místa….
Tak jak fungují modré zóny dnes na Žižkově bych je označil jako prachsprosté tahání peněz z kapes řidičů bez sebemenší přidané hodnoty.

A jestli potkám někoho kdo mi bude vysvětlovat jak je užitečné zavést modré zóny všude, tak ho za trest nechám v 10 večer na Žižkově hledat místo k zaparkování!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*