Rád bych se zde podělil o své čistě osobní zkušenosti s tímto operátorem a tarifem Dohoda NA JEDNIČKU. Vzhledem k tomu, že One Mobile řadím mezi mladé operátory, jejichž existenci jsem zaznamenal ke konci roku 2013, neměl jsem velká očekávání.

V minulosti jsem využíval T-Mobile, Vodafone i O2. Jak předplacené karty, tak tarify. Během posledního převodu mého telefoního čísla jsem zůstal s O2.
Bohužel v té době propukla mánie neomezených tarifů, což znamenalo nemožnost vyjednat si dobré ceny. To už nešlo, prostě teď jsou neomezené a basta! Jednoduchým počtem jsem zjistil, jak moc je O2 neomezený tarif nevýhodný a dal se do hledání jiného operátora.

Přes nos mi přelétly nabídky různých operátorů, vzhledem k nově otevřenému trhu virtuálních. Mezi nejžhavější možnosti patřil GoMobil a OneMobile. Také z O2 se pokusili zabránit v mém odchodu a slečna s velice příjemným hlasem nabízela mnohem lepší podmínky. Kalkulace ovšem ukázala, že její milý hlas se dlouhodobě zdaleka nevyplatí.

Jako všeobecně nejlevnější operátor byl označel Tesco Mobile. Při bližším pročtení podmínek a jejich akcí jsem nevycházel z údivu, čeho jsou schopni. Ano, může být nejlevnější. Pokud vlastníte Club card, pokud budete běhat po Tescu a prosit o slevy, pokud budete neustále mít na paměti, že se musíte pachtit za akcí, aby jste dostali svůj kredit levně. Vážně tohle chcete?

GoMobil měl dobré ceny, volitelné minuty a poměrně levný internet. Jako mínus jsem zde viděl nutnost zakoupit SIMkartu a zaplatit za převod. To samotné by bylo ještě poměrně rozumné, ale jako zásadní mínus jsem vzal sankce spojené s výpovědí. Kromě toho, při zkoumání mých potřeb jsem dospěl k závěru, že moje požadavky na telefonování každý měsíc jiné na což se nijak nehodí pevně dané minuty.

No a tu jsem si všiml skromného a malého One Mobile, který svou cenou 1.50 kč do všech sítí a 1 kč v rámci OneMobile (k tomu jsem byl značně skeptický) nabízel rozumnou cenu. SMSka za korunu, 1MB internetu též a žádný závazek. V případě balíčků měl GoMobil levnější internet, ale vzhledem k přítomnosti WiFi a schopnosti abstinovat od Facebooku jsem usoudil, že to není hlavní kriterium. Ještě potěšující bylo zřízení a převod zdarma, SIM karta zdarma a případný odchod k jinému operátorovi též bez poplatku. Jediné co by se dalo označit jako zápor je velmi vysoká pokuta (přes 1000 kč) v případě neuhrazení faktury.

Studoval jsem podmínky a hledal jsem háček, ale nenašel jsem. Tož, sídlo mají Na Perštýně v Praze, což je kousek a tak jsem se rozhodl poctít je svou návštěvou.

Ve výsledku jsem se setkal s přátelsky vyhlížejícím mladíkem, který mě uvedl do zatím velice stroze vybavené kanceláře. Vše jsme vyřídili, dostal jsem SIM kartu. Na několik upřímných dotazů zda se jim to vyplatí mi odpověděl, že ano. To mě velice překvapilo a zamyslel jsem se jak velké musí mít naši hlavní operátoři zisky. Poděkoval jsem a odešel. Za několik dní jsem vyměnil SIM karty a tak to začlo.

  • první co jsem zaznamenal, je někdy zpožděné doručení SMS o zmeškaném hovoru (v případě nedostupnosti signálu či vypnutém telefonu). V některých případech jsem dostal zprávu až po půl dni, poslední měsíc se zdají být zprávy dochvilnější
  • jako drobnou nevýhodu považuji chybějící bezplatnou internetovou SMS bránu, ale jelikož sám sobě moc často zprávy neposílám, není to nic vážného

Měsíc uběhl, ale vyúčtování nedošlo. Vyúčtování na email je bezplatné, poštou placené. Samozřejmě, využívám posílané emailem, ale nic nedošlo. To mě lehce znervóznilo, jelikož pokuty za nezaplacení jsou vysoké a to že nemám fakturu není zdaleka výmluva pro nezaplacení. Napsal jsem tedy email na helpdesk s dotazem. Na ten nikdo neodpověděl, ale asi za 14 dní mi došel email s upomínkou, že nemám zaplaceno.
Na tu jsem znova zaslal informaci, že vyúčtování nedorazilo a během 2 dnů bylo doručeno na můj email. S lehkým oddechnutím a bez pokuty (no ještě aby!) jsem zaplatil.

Další faktura již došla v pořádku. V fakturách je stručné vyúčtování, za podrobné chtějí přes 600 kč, což je šílenost, ale zřejmě díky nedodělané samoobsluze nutnost. Věřím, že s příchodem samobsluhy to bude vyřešeno.

Největší překvapení z faktury bylo že některý z volaných měl OneMobile, což znamenalo pouze 1 kč/min. Vzhledem k minimální reklamě na OneMobile jsem to vážně nečekal 🙂

Toť vše ode mne, pokud se chcete podělit se svými zkušenostmi, případně se na něco zeptat, využijte diskuzi.

Aktualizace k 26.6.2014

  • Přibylo “Minimální měsíční plnění“, což znamená, že pokud bude výše vaší faktury na konci měsíce 0 až 100 Kč, zaplatíte 100,- Kč.
  • byla snížena cena dat z 1 Kč na 0,50 Kč za MB
  • původní tarify (bez měsíčního plnění, s 1 Kč za MB) zůstávají beze změny pokud si ji zákazník nevyžádá

Aktualizace k 18.7.2015

  • S velkou slávou zmizelo “Minimální měsíční plnění” a zdá se, že bylo nahrazeno novou položkou a to Měsíční poplatek za SIM kartu ve výši 30 korun o kterém se OneMobile ve svém emailu už nezmiňuje. Tímto se také s OneMobile, jako operátorem, loučím.

Pokračování zde

  1. Je to banda amatérů. Někdy telefon nejde i půl dne. Help Desk neodpovídá. Už jsem od nich pryč. Láce není všechno!

    • One Mobile Česká republika a.s.

      Dobrý den, děkujeme za sdělení Vašeho názoru. Naše společnost se od počátku působení na trhu komunikací neustále zdokonaluje a tak jsme schopni poskytovat kvalitní služby s dostatečnou podporou. Nastal by z Vaší strany jakýkoliv dotaz, neváhejte kontaktovat naše referenty prostřednictvím zákaznické linky 840 777 840 či zákaznického emailu zakaznik@onemobile.cz. S přáním hezkého dne, tým společnosti One Mobile.

  2. Taky jsem přešel k Onemobil a jsem již půl roku velmi spokojen. Faktury chodí a protože jsem nechtěl povolit hned inkasní platbu, 2x jsem zapomněl zaplatit. Přišlo upozornění po lhůtě splatnosti a BEZ SANKCE. Samozřejmě jsem ihned zaplatil. Vlastně jsme to riskli celá rodina a nyní si voláme za kačku, super. Faktury jsou téměř směsné. Oproti předchozím operátorům poloviční. Nechápu, že tento op není nijak populární, ani reklamy nejsou, přitom funguje spolehlivě (až na jednu fakturu, která se v mailu zobrazila špatně ale to napravili novým mailem) a JE nejlevnější. Naprosto souhlasím s hodnocením Tescomobilu.
    Na webu Onemobile nyní funguje i samoobsluha s detailním přehledem vyúčtování.
    Na internet to není žádná pecka ale může stačit. Já používám telefon s dualsim, druhou simku od TMobile (nej pokrytí) jen na net.

  3. Jsem u OneMobile 4. měsíc a zatím pohoda. Kromě volání na zák. linku, které je opravdu na provaz jsem se nesetkal s problémem.
    Signál paráda (mnohem lepší, než Vodafone), ceny luxus.
    Při zavádění samoobsluhy měli trochu problémy, ale to je pochopitelné u mlade společnosti.

    “MekKoji” to že ti nejde telefon není problém operátora, ale trvojí negramotnosti.

  4. Přešel jsem k One Mobile od O2, kde jsem se mě stále snažili udržet pomocí jejich super nabídek. Telefon jsem začal ještě více používat a místo pětistovky platím pouze tři stovky 🙂

  5. Jsem u OneMobile od samého počátku (smlouva se závazkem), a musím říci ze je to hrůza! Rozhodne nedoporucuji. Podpora (at už placena infolinka, nebo emailovy helo desk) naprosto nepouzitelna. Prumerna doba odpovedi na email týden až nikdy. Na placenou infolinku se v 90% nedovolate a cekani vam nauctuji!!! Služby mizerne. Aktivovany roaming mi v zápětí zrušili, čehož jsem si všiml až v zahraničí,pak mi na dotaz jen stroze oznámili ze meli systémový problém a všechny roamingy proto vypli ???!!!! Na pisemne stiznosti nereaguji…. To jen malý výčet problemu, které Vas s tímto “operatorem” čekají.

    • One Mobile Česká republika a.s.

      Přejeme dobrý den, velmi nás mrzí Váš negativní názor. Referenti zákaznického centra jsou Vám k dispozici na klientské lince 840 777 840 či zákaznickém emailu zakaznik@onemobile.cz. Dostupnost linky se liší dle času volání, který náš zákazník zvolil, nicméně se ze všech sil snažíme, aby byly hovory odbavovány v co možno nejkratší lhůtě. Volá-li zákazník z telefonního čísla, jenž je v síti One Mobile, je hovor účtován částkou 1,82 Kč s DPH dle platného ceníku. Nepřejete-li si uskutečnit hovor, lze prostřednictvím kontaktního formuláře požádat, o zavolání na Vámi zvolené telefonní číslo. Kontaktujete-li nás formou emailu, je zde stanovená odpovědní lhůta pěti pracovních dní. I přes tuto lhůtu jsou zprávy z pravidla vyřešeny do tří pracovních dnů. V minulosti zde nastala komplikace s nefunkční službou roaming, nicméně byl tento problém technickým oddělením intenzivně řešen a napraven. S přáním hezkého dne přeje, tým společnosti One Mobile.

  6. Já osobně ohledně volání a sms super, ale ohledně internetu. Několik měsíců po sobě přeplácím za pomalý internet, i když mně už několikrát bylo slibováno, že je nad limit internet zpomalený a zdarma. Několik rát jsem během několika měsíců volal a říkali, že jen vyjímečně a od dalšího měsíce zdarma a zase nic, přeplatil jsem kolem 5 tis. za půl roku, chci to řešit, ale asi budu muset jinak než s operátorem. Prosím o odpověď, kdo má podobnou zkušenost.

    Díky

    • One Mobile Česká republika a.s.

      Vážený pane Marku, vlastníte-li datový balíček, jenž má stanovený datový objem, je po jeho vyčerpání datový tok zpomalen a nadále účtován dle platného ceníku. Nepřejete-li si, aby nastávalo zpomalení toku dat, je možno navýšit datový objem či nastavit balíček tak, aby po jeho vyčerpání byly datové přenosy zcela zablokovány. V případě dotazů, neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu – linka 840 777 840 či email zakaznik@onemobile.cz. S pozdravem, tým společnosti One Mobile.

  7. Narazil jsem na OneMobile koncem roku 2013 na internetu, když jsem hledal alternativu k původnímu T-Mobilu, který se opakovaně (vždy vychytrale ve svůj prospěch) za 14 let užívání nezachoval tak, aby se mi to líbilo. Bleskmobil mě tehdy moc nezaual. Od ledna 2014 jsem se tedy dal k OneMobile (tarif Na jedničku), ceny i podmínky se mi zdály velmi dobré, žádnou záludnost jsem při svém zkoumání neobjevil. Zpočátku bylo vše v pohodě (jednou defektní faktura v e-mailu). Bohužel, před 3 nebo dokonce 4 měsíci nastalo pravidlo, že mi nedojde faktura e-mailem a od té doby dodnes přetrvává tento problém ! Netuším proč, ale nejsem v tom sám. Urgoval jsem to vždy z vlastní iniciativy a potom došla. Naposledy jsem jim ale už napsal, že už nebudu dále dělat debílka, abych je pořád urgoval, že bych prostě vždy jen rád dostal jejich fakturu a zaplatil. To urgování a upozorňování pokládám za zvrácenost ! No – a nyní za říjen faktura OPĚT nedošla !? A už toho mám opravdu dost !!!
    K tomu limitu 100,–Kč – to já nemám, zavedli jej myslím až někdy v létě nebo na podzim 2014. Bohužel, u svého tarifu se již nějakou dobu nedostanu do samoobsluhy – prý to bude časem fungovat. Uvidíme. Jediné, co mi kromě “bordelu” ve věci (ne)zasílání faktur vadí, je zpoplatněná info-linka, to jsem od počátku pokládal za mínus. Komunikuji ale e-mailem, takže v tomto ohledu drobnost.

    • Po asi třech měsících mi naúčtovali o 30kč navíc. Zaplatil jsem a vymáhal reklamací peníze zpět. Jak už je výše psáno nijak neodpovídají a nereagují. Od té chvíle je se s nimi jakkoliv zkontaktovat nemožné. Jsou to podrazáci a i kdyby účtovali jenom 0,01 kč/min, rychle od nich pryč. Je to stejná banda jako celý T-Mobil.

    • One Mobile Česká republika a.s.

      Vážený zákazníku, děkujeme za sdělení Vašeho podnětu. V době, kdy byla naše společnost uvedena na trh telekomunikací, nastal technický problém s fakturačním systémem, jenž nezasílal automaticky vyúčtování do e-mailových schránek našich klientů. V současné době můžeme s radostí konstatovat, že jsou tyto komplikace již minulostí a fakturační systém je plně funkční. Svůj stav klientského účtu, můžete sledovat taktéž prostřednictvím zákaznického portálu http://zakaznik.onemobile.cz/omo/. V případě dotazů neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu – linka 840 777 840 či email zakaznik@onemobile.cz. S pozdravem, tým společnosti One Mobile.

  8. Nyní jsem si pořídil simkartu od onemobile kde mi došla po dvou měsících SMS že neobdrželi platbu i když jsem prokazatelně měl vše včas a řádně uhrazeno. Samozřejmě si SMS hned naúčtovali smluvní pokutou a není se možné s nimi zkontaktovat – na nic neodpovídají. Po té jsem se dozvěděl že je to vlastně také síť T-mobile jen pod jiným názvem firmy.

  9. Byla jsem s tímto operátorem spokojena, nyní ale po zavedení poplatku za sim kartu jsem se rozhodla smlouvu vypovědět a doporučeně odeslala výpověď na adresu v Praze, Na Perštýně a zásilka se mi vrátila, tak jsem z toho velmi zklamaná a nevím jak jinak dát výpověď a tedy nakonec velké zklamání z tohoto operátora. A ještě co se týká dotazů přes net na jejich stránkách ani na email, tak nikdy žádná odpověď nedorazila.

  10. Zavedení 30Kč poplatku za vedení SIM karty mně až tak nevadí, jako jejich pokoutný a šejdířský postup při informování zákazníků, který je přinejmenším ostudný, ne-li zralý na stížnost na ČTÚ kvůli klamání zákazníka.
    Odcházím od tohoto operátora, neboť takovéto chování je pro mě nepřípustné a dá se očekávat i do budoucna!

  11. Svůj první telefon jsem si zakoupil v roce 1998 s předplacenkou u Paegasu (dnes T-Mobile) a byl jsem s jejich služby spokojen až na vysoké ceny, ale ty byly tenkrát u obou operátorů. Po příchodu Oskara na mobilní trh (dnes Vodafone) jsem k němu přešel a vybral si jeden z jejich nejlevnějších tarifů. Bylo tam velmi výhodné volání do vlastní sítě a to mě perfektně tenkrát vyhovovalo. Doba se ale mění a já začal víc volat do cizích sítí a tento tarif se stal pro mě totálně nepoužitelný. Telefonoval jsem operátorovi Vodafonu kvůli změně tarifu na jiný (byl jsem u něj tipuji asi 12 roků), ale ten evidentně neměl zájem a hlavně ochotu se mnou něco řešit a poradil mi, ať si zavolám na obchodní oddělení. To mě docela naštvalo, tak jsem okamžitě Vodafonu vypověděl smlouvu. Ten mi potom telefonoval a snažil se mi nabídnout jiné tarify. Zajímavé, že teď ten zájem se se mnou bavit o změně tarifu už měl. Dospěl jsem ale k názoru, že ani jejich zvýhodněná nabídka není pro mě výhodná a ukončil to u nich. Ještě jsem si vzpomněl, že u Vodafone mám dodnes přeplatek, který mi ani po pěti telefonátech nikdy nevrátili, naštěstí to není hodně, tak jsem už nad tím mávl rukou. Někde jsem se dočetl, že 99Mobile je výhodný a tak jsem k němu přešel, po pár fakturách jsem pochopil, že tak výhodný zase není a ukončil jsem u něj smlouvu. Následně jsem přešel k novému operátorovi OneMobile. Zkušenosti po dvou letech bych označil za zatím nejslabší. Inkasní platby, i když mám sjednanou inkasní platbu, často neodcházely a operátor kolikrát nereagoval na dotazy co mám dělat. Jen mi posílal upomínky na nezaplacené faktury a vyhrožoval pokutami. Naštěstí nikdy k těm sankcím nedošlo a já to vždycky se snažil aspoň z těch upomínek dopátrat co dlužím nebo nedlužím a zpětně to dorovnávat. Poslední dobou musím operátora pochválit, že to začalo fungovat jak má, aspoň doufám. V létě jsem byl na dovolené v zahraničí a jelikož jsem si sjednal roaming u tohoto operátora, tak jsem předpokládal, že se ze zahraničí do ČR dovolám, ale nikam jsem se nedovolal. Po návratu do ČR jsem kontaktoval operátora a ten mi vysvětlil, že roaming jsem si sice sjednal, ale nemám ho aktivovaný. Zajímavé a docela pro mě nepochopitelné, proč bych si asi sjednával roaming, když bych ho nechtěl využívat, má to logiku? Roaming je dnes OK. Koukal jsem na poslední fakturu a našel jsem tam novou položku 30,- Kč. Teď porovnávám ceníky a zjišťuji, že tohle je pro mě nevýhodné a OneMobile se dnes nevyplatí asi většině lidí. Klidně ať si zavede těch 30,- Kč, ale pouze pokud je na faktuře (tzn. všechny SIM dohromady) např. nižší částka než 120,- Kč. Tohle už je prostě dost a tady končím.

  12. Jsem na ně hodně nakrknutá, nejen že mi napařili cenu za SIM 30,- Kč, to jim je málo!!!!!!!!!! Ještě mi k tomu napařili cenu za skupinu 20,- Kč. Už neví, jak by lidi okrádali a brali prachy za nic. Výpověď už běží. Bacha na ně!!!!!!!!!!!!!!

  13. Dobrý den,
    OneMobile jsem si pořídil na základě prezentovaných údajů 1,5 kč/min, bez měsíčního plnění a bez závazku.
    Hned ze začátku mi začalo chodit vyúčtování nepravidelně až pozdě a dokonce dvakrát došlo s datem splatnosti již před dvěma dny !
    To byl jasný signál že tu nebude vše v pořádku. Jinak vše jsem platil včas a přesto mi došla SMS že nemám uhrazenou platbu, kterou si hned naúčtovali 30,- kč. Vše jsem prohledal a zkontroloval jak se to mohlo stát, ale banka prokazatelně vše uhradila včas. Nakonec jsem zjistil že banka přesně proplatila požadovanou částku 65,83 kč kterou jsem provolal dle faktury OneMobile, ale OneMobil po mě začal vymáhat 0,17 kč což je částka chybějící do 66,- kč, tedy částky kterou si OneMobile zaokrouhlil na částku 66,-kč.
    Přesto jsem je požádal reklamací aby mi vyfakturovali zminěnou částku 0,17kč, protože na ni mi fakturu neposlali a také jsem žádal objasnění za co to je, když dle jejich reklamy pltím jen to co provolám. Přes mnohé urgence se nikdo a nijak neozval, jako kdyby neexistovali.
    To už jsem je zařadil mezi podvodníky, protože se snaží dostat zákazníka do platební neschopnosti. Přestal jsem simkartu zcela používat, protože mě to měsíčně nic nestálo. Jenže po dvou měsících mi došel od OneMobile dopis s výpovědí dle VP a to za tři měsíce. Okamžitě mi byl zrušen účet (stornován) na netu. Jenže po dalším měsíci mi byl účet opět obnoven s upozorněním že se mění podmínky a budu muset zbývající výpovědní čas platit 30,-kč.
    OneMobil byl jeden velký omyl, kde se mohl zákazník dostat lehce přes sankce a úroky z nich do pořádného finančního maléru a dle mého zřejmě o takový lehce a rychle získaný zisk jim šlo a možná jde.
    Zachraňte se kdo můžete !!

  14. neskutecny servis… znovu problem s roamingem (deaktivovan bez predchoziho oznameni), a zjistim to zrovna v patek vecer kdyz prelezu CR hranici… myslite ze se nekomu az do pondeli rana dovolate aby vam sluzbu aktivoval????? ebanking nebo domovni alarm co hlasi poplach na muj mobil.. nic z toho.. zadny hotline neni k dispozici kde by to odstranili, jen zaznamnik ze volate mimo pracovni dobu..
    koncim… uz toho bylo moc.. tech par stovek za rok co usetrim me za to nestoji ani omylem

  15. Všechno fungovalo OK, platil jsem inkasem, byl jsem spokojen. Pak ale zavedli ten 30,- Kč paušál u nulového tarifu :-). Výpověď jsem poslal jako poštovní zprávu z datové schránky. ČVOP poslali asi po 3 dnech. Jen musím vydržet 3 měsíční výpovědní lhůtu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*